Aşk nickleri ~ Msn Nickleri


Aşk nickleri

22 Nisan 2008 Salı

Aşk nickleri , güzel nickler , msn nickleri
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

Sen olmazdın Allahın adeleti şaşmasa, seni tarif etmek mümkünde lisanları aşmasa, daha nice güzel yaratırdı, seni yaratırken bu kadar uğraşmasa...

Aşk nickleri , güzel nickler , msn nickleri

Yıllar yağdı saçlarıma mevsimleri sayamadım. Şu dünyaya doydum ama biri var ki doyamadım. Melek gibi tül kanatlı, gülden güzel baldan tatlı. Allahım nurdanmı yarattı. Biri var ki doyamıyorum.



Rüzgara bir öpücük emanet ettim bu gece, deli deli eserse sakın yüzünü çevirme, bırak doya doya öpsün benim yerime.



Sen yiğidim, sen yanımda olmadıkça bu beden yaşarmı sanıyorsun.. Bu kalp atarmı, bu kan geçermi damarlarımdan.. Seni çok seviyorum... Allahım bizi ayırmasın...



Hayat labirent, bulmaca gibidir. Virajlar vardır tıpkı yaşantımızdaki zorluklar gibi. Hayat bir sorudur. Cevabı sensin. Sonunda bulmacayı çözersin ’Alın Yazısı’.



Ruhumu yere vurup hasret çektiren olsanda, ne aşkına beddua nede sana kinim var.. Deryaya akar gibi binbir dertle dolsamda, seni mahşere kadar sevmeye Yeminim var..



Seninle buluşmamız güç olsada aşkımın değerini bir sır gibi taşımanı, nemli bakışlarınla resmimi okşamanı, senden sadece beni sevmeni ve unutmamanı istiyorum.. Çünkü ben öyle yapıyorum..

Aşk nickleri , güzel nickler , msn nickleri

0 yorum: