Farklı msn nickleri ~ Msn Nickleri


Farklı msn nickleri

21 Nisan 2008 Pazartesi

Farklı msn nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri
364. Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çaıyn tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?
365. Yarınlar hep güzel olacak derler, oysa bugünlerde dünlerin yarini değil mi?
366. Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir... Simdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!
367. Yastığımla uykumu baş başa bıraktı, sırf seninle yalnız kalabilmek için! Bu da yetmedi kendimi de bir kenara bıraktım şimdi burada yalnız sen varsın. BİTANEM...
368. Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm tüm kabuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem!
369. Yağmur vuruyorsa pencerene,Anla ki o zaman ben ağlıyorum. Yağmur pencerene vururken ,Benim gözyaşlarım da kalbime vuruyor; Tıpkı yağmur gibi..
Farklı msn nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri
370. Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün çevrene karışırcasına.. Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır.Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana...
371. Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, Buğulu bir cama güneşi çizebilmektir.YAŞ AMAK DİRENMEKTİR !
372. Yaşamak özlemsiz özlem Sevgisiz Sevgi Sensiz Olmaz Unutma Ki Sevmek Her zaman Beraber Olmak Değil Sensizken Bile Seninle Olabilmektir Sen Seviliyorsun
373. Yedi ayrı iklimden yedi çeşit arı getirseler yedi çeşit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...
374. Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar.
375. ıyllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, bir gün vardır yasamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, iste o ani senle yasadım senle sevdim.
376. Yokluğunda varlığını özlemem gerekirken; varlığında yokluğuna hasret bıraktın!
377. Yorgunum!! Çünkü yorgunluğumun seni sevmek gibi bir anlamı var. Yinede seni sevmekten duyduğum mutluluğun tadına düşmanlarım ulaşamazlar..
378. Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köselerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
379. Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim...
380. Yüreğime saklan hep orada kal, her solukta duymalııym seni. Umudumda kal, sensiz anlamsızım bir tanem.
381. ıyllar Sonra Düş Kırıklıkları İle Geldin Ve Düşlerle Gidiyorsun.. Aslında Ben Sana Türkçe'yi Konuşmaya Mecbur Olduğum Kadarından Fazla Mecbur Oldum
382. ıyllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, Bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi, Bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, İşte o anı senle yaşadım senle sevdim.

Farklı msn nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri

0 yorum: