Şekilli msn nickleri ~ Msn Nickleri


Şekilli msn nickleri

1 Nisan 2008 Salı

Şekilli msn nickleri
∂єηιzє νυяαη αу ışığıη∂α мαятıηıη ѕυуα ∂єğєη кαηα∂ıη∂α göηℓüмє кαуαη уıℓ∂ız∂α уαℓηızℓığıм∂α вüуüуєη ѕєν∂αмѕıη...


αğℓαмαм ѕαηα ∂єğιℓ, ѕєѕѕιzℓιğιмє.. нєя gι∂ιşιη∂єη αятα кαℓαη ѕєѕѕιzℓιğιмє .. ѕυѕкυηυм ѕєвєρѕιz уєяє..ѕσηѕυzℓυğυмα ѕση ησтυм вυ вєℓкι∂є ..


Ben zaten yoktum sende.. Tanımadın ! Bilmedin ! Sevmedin ! Ve en önemlisi beni hiç Hissetmedin !


üşüуєη кєℓιмєℓєяιм ναя єℓℓєяιм∂є єℓℓєяιм∂єη ѕσğυк уüяeğιм∂єη вυz ∂υумαк ιѕтємєує¢єğιη кα∂αя αηℓαмℓı νє... αηℓαмαк ιѕтємєує¢єğιη кα∂αя gєяçєк...!


BiLeMediM
SeVGi YiTirMekMiŞ HeRşEYiNi UğRuNa....
öLMeKmİŞ YaŞarKeN
SeVdİğN SevGİnİn KıYMeTİni BiLMezSE....
Ve... BaNA KaLaN Çkİp GİtmEkMiş usSuLca...
BiLeMEDim....
Şekilli msn nickleri

Kaybolup giderken yalnızlığında, sen beni hiç tanımadın.. Oysaki bütün çabalarım ‘sen’din. . ANLAMADIN! !

Hadi , şimdi , çık, GELL!! Yarın olmasın,yarın geç..
Sana süslendim , sana bezendim , ama sen; SENN!!


ιçтιğιм şιşєℓєя∂єη ∂єğιℓ ѕєηѕιzℓιğιη şαянσşυуυм....!


αşıяı ∂σz∂α ѕєη çєктιм ιçιмє вєηℓιğιм кαуıρ...


YazdığıM yazıLara tokat giBi çarpTı aynadaKi yüzüM...
YanLış adam seçMişim geriye saR...


уσкℓυğυη ανυçℓαяıм∂α ¢αм ραяçαѕı ѕıктıкçα ανυşℓαяıм кαηıуσя ¢αηıм α¢ıуσя...!


уαяαℓı кαℓвιм∂є кöя вιя кυяşυηѕυη υηυтмαм ∂ιуσя∂υη çσктαη υηυттυη...

Şekilli msn nickleri
şιм∂ι яüуαℓαяıм ηαѕıℓ υукυѕυz вιя вιℓѕєη...вιℓємєѕѕιη... ѕєη тαşıуσяυм ѕσℓ тαяαƒıм∂α...


Senin gözlerinden başka hangi limanı tanır?
Hangi sokak lambası aydınlatır? sensizliğimi...

tek qercek = hersey yaLan

bnden uzaq olup Allah'a yakın olan ne ? cvp= ask !

Sen ha!
ßeni ha! Seviyørsun ha!
Atma qüzeLim atma, uykuyu seviyøz dedikte, uyut demedIk ya !!

AnLaDıM En GüZeLi sEnİn GözLeRiN..vE BeLkİdE Her YoLuN SoNuNdAn sAnA dÖnMeK En GüZeL YaNı Şu GeNçLiĞiN..!
Şekilli msn nickleri

0 yorum: