Karizmatik nickler ~ Msn Nickleri


Karizmatik nickler

10 Nisan 2008 Perşembe

Karizmatik nickler , msn nickleri
Kendime Gittiğini Söylemek İçin Çok Uğraştım, Hala benimle olmana rağmen... BAŞTAN BERİ YALNIZIM

O Saatler Serpilir Gülüşün Bir Avuç Su Gibi İçime Ey YAR Seninde Başında O Çılgın Rüzgar Deli Deli Esiverirse Birgün BENİ UNUTMA!

ŞeReFSiZLeRiN ŞeReFLi oNuRSuZLaRıN oNuRLu GuRuRSuZLaRıN GuRuRLu Or*sBuLaRıN NaMuSLu SaYıLDıĞı DüNYaDa YaŞaMaK iSTeMiYoRuM
Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?



-hayat bi sınıvsa ben adımı yazar çıkarım eyvallah..


σℓѕυη ∂ємєк ∂є zσя αятıк çσ¢υк ∂üşℓєяιмιz∂є уσк αятıк.....
Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

Karizmatik nickler , msn nickleri
.......DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé...


Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET


bizim harcımız değildi sevmek...


uzaktan severim ruhun biLe duymaz....


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !


sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!
Karizmatik nickler , msn nickleri
Mayın tarLasnda doLaşm drMşm a$k sanıpta herKes arKmdan baqıRmş Kmsei DuymamıŞm ...

Sana aqLayan kmDi seNi km Candan seFdi ne HaLe d$tm şmdi qöSyaşLarm anLAtr

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

iLk diiL son oLmas hayaT yaLns yaŞanmas

| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ....! = ' (

Karizmatik nickler , msn nickleri

0 yorum: