Hasret nickleri ~ Msn Nickleri


Hasret nickleri

5 Nisan 2008 Cumartesi

Hasret nickleri , msn nickleri
* Hasret kimi zaman uzaklarda olan sevginin bazen uykusuz gecelerin adıdır sen yıldızların getirdiği özlem değil ölümün bile silemeyeceği birisin.
* Bir gün güneş batıdan doğarsa, yağmur yerine taş yağarsa, ben seni o zaman unuturum. Anlayacağın hiçbir zaman seni unutmayacağım.
* Her mevsimde kalbimde kır çiçeğim benim, dualarım sana gözbebeğim benim, ölsem de vazgeçemem tek dileğim benim, sen benimsin ben de senin sonsuza dek yemin ederim.
* Hey sen! evet sana söylüyorum, tatlı tatlı bakacağına, bir mesaj gönderde yaşadığını bileyim.
* Baharı çiçekle, çayı iki şekerle hayatı seninle seviyorum. Senin sesini, gözlerinin rengini, gelmişini geçmişini, tutmayın lan beni. Seviyorum ben seni.
* Nelere alışmadık, acıya, kedere, gözyaşına, gün gelir mezar taşına, ama senin gibi dostun yokluğuna asla.
* Yaşayan ve yaşatan kalbine, içindeki insan değerine, dostluğuna, olgunluğuna ve en önemlisi sevgiyi bilen cesur yüreğine sevgiler gönderiyorum.
* Gün geçer, gece gelir, yaşam biter, ömür gelir, geçsede zaman, unutulduğunu sansada insan, her önemli günde akla ilk sevdikleri gelir.
* Sen dünyanın en güzel, en tatlı, en masum, en alçakgönüllü, en sempatik, en yardımsever, en akıllı, en mükemmel insanının numarasından mesaj aldığının farkında mısın?
Hasret nickleri , msn nickleri
* Gözün kimi görmek istiyorsa, kalbinin derinliğinde kimin adı varsa, kulağında kimin sesi çınlıyorsa, Rabbim her gecenin sabahında seni ona bağışlasın.
* Şuan seni takip ediyorum, İnanmıyor musun? Şimdi ne yaptığını söyleyim mi? Mesajımı okuyosun. Beni düşünüyorsun ve gülümsüyorsun. Hadi yalan de hadi!...
* Tanınması gereken en güzel insansın, yaşanması gereen en güzel heyecansın, saklanması gereken en güzel sırsın.
* Sevgilerin en güzeli seni sevmek, özlemlerin en güzeli seni özlemek, ve hayatın tadı, sabah kalktığımda senin varolduğunu bilmek.
* Ne dil yeter seni anlatmaya, ne güz kıyar sana bakmaya, ne ellerim uzanır sana dokunmaya, ne kollarım dayanır seni sarmaya, hiç ömür yeter mi bir sen daha bulmaya.
* Sana ne desem bilmiyorum; hayatım desem hayat çok kısa, güneşim desem güneş batıyor, çiçeğim desem çiçek soluyor, sen canımsın bu can seninle yaşıyor.
* Sana meleklerin kıskanacağı kadar mutluluk, tıbbın şaşıracağı kadar sağlık, tarihin yazamayacağı kadar başarı, kimsenin göremeyeceği kadar sevgi yolluyorum biriciğim.
* Özel insanlar özel günlerde hatırlanır, güzel dilekler güzel insanlara yollanır. Bu özel günde bütün güzellikler senin olsun.
* Bir can düşün bedensiz, bir beden düşün kalpsiz, bir kalp düşün sevgisiz. Bir de beni düşün sensiz.
* Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canın sen güllerden güzelsin. Sevgi kadar masum, sevilecek kadar özelsin.
* Aklıma gelmezdi böylesi bir sevda, nasıl olduysa aşığım ben sana, sağımda solumda her zaman yanımda, başka bir şey yok sen varsın canımda.
Hasret nickleri , msn nickleri
* Dertlerin kum tanesi kadar küçük, sevinçlerin nisan yağmurları kadar bol olsun. Öylesine mutlu ol ki, gözünden akan yaşlar, değerini bilmeyenlere sadakan olsun.
* Her şeyi affet ama yalanı asla, sözde yalan olabilir ama gözde asla. Unutmadığın sürece unutulduğunu sanma insan her şeyi bırakır ama senin gibisini asla.
* Telefonunun tuşlarına sevgi yükledim, her yazdığım mesaja bir can ekledim, çekmeyen şebekeyi sevgiyle besledim. Ey bunları okuyan kişi seni çok özledim.
* Ecelim ol! hayatımdan vazgeçerim, kaderim ol! sana boyun eğerim, belam ol! bıkmam çekerim. En güzeli sevdiğim ol! Ömür boyu severim.

Hasret nickleri , msn nickleri

0 yorum: