Garip msn nickleri ~ Msn Nickleri


Garip msn nickleri

6 Nisan 2008 Pazar

Garip msn nickleri
ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...

***İçimdeki bu aşk ateşi....Cehennemin ateşinden daha fazla...cehenneme gitseydim eğer bu kadar yanmazdım...***

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

CADDEDE MANİTASIZ BELDE TABANCASIZ DAĞDA YÜREKSİZ NAMLUDA MERMİSİZ ALEMDE ŞEREFSİZ DOLAŞMADIK SEVDİKLERİMİZİDE UNUTMADIK...

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı

●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

sen atesteysen ben kordaym sen dardaysan ben zordayım bır gun bu dunyadan göcüp gıdersen bılkı ben senden önce ordayım

"кαяαηℓιкℓαяα ѕιтєм є∂є¢єgιмιzє нєριмιz вιя мυм уαкѕαк,
кαяαηℓıкℓαя αу∂ıηℓığα ∂öηєя∂ι...''
Garip msn nickleri
Sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kuytu köşede esrar cektirenlere isyanım ALLAHA degil ALLAHSIZLARA

nelere,alışmadıkki,acıya,gözyaşına,gün gelir mezar taşına

.. biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss ..

DUYMAN İÇİN DEĞİL SESLENİŞİM, GELMEN İÇİNSE HİÇ DEĞİL ÇAĞIRMALARIM,
BU YÜREK DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA…
GÖRMEDEN SEVMEYİDE BİLİR.

- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı...

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

>((((yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal))))<

Garip msn nickleri

0 yorum: