Komik nickler ~ Msn Nickleri


Komik nickler

15 Nisan 2008 Salı

Komik nickler , istek nickleri , msn nickleri

Msnevler

Bill Gates'e uzanan eller kırılsın

Zenci mahallesindeki solaryumcu

Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!

Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?


Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...


Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.


Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "

Errorla mücadele


Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."


Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.


Msn 'den gelen adam

Nickneyime

Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.
Hatalı nickler , istek nickleri , msn nickleri
--вαηα кαℓвιмι gєяι νєя!...ѕєη вєηιм αѕкιмι нαкєтмιуσяѕυη!
--нєρ ѕєηι ∂üѕüηüуσяυм...ιѕтємєк∂єη ναzgє¢ємιуσяυм...
--KéNdiNzi PaHaLı ZaNNéTMéin HéPNZN !NdRMli qüNLéRni ßiliOrm ...
--Hayat Yollardan Çizilmi$ oLsa BiLé Yollardan Birini SéçéCékSin Séçtiğin Yolda öLüm BiLé oLsa Sélam Vérip GéÇéCékSin..
Komik nickler
--Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! . .
///^AşIk oLmAk DeİL BiR öMüR BoYu SeVe BiLmEkTiR MaRiFeT^///
--né kadaR koLay aRTık Séni SéwiyoRum démék PéKi ya qéRçéKTén séwmék..!?!
--Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM
--SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ.... !!!
--ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!
--AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK..!
--ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...!
--TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!
--Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!
--Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim
--BnDEn YeNİ Bİr BEn BEkLiYOrSan HaTaLıSın......

Komik nickler , istek nickleri , msn nickleri

0 yorum: