Hayat nickleri ~ Msn Nickleri


Hayat nickleri

21 Nisan 2008 Pazartesi

Hayat nickleri , süper nickler, etkileyici msn sözleri
268. Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmaıy diliyorum.
269. Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Çünkü sen benim için daima teksin!
270. Sen dünyaya sürgün bir meleksin .Ve ben seni o kadar çok seveceğimdi .Bir daha cennetine dönemeyeceksin
271. Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin...
272. Sen elimden tutunca, deniz basardı içimi. Sen elimden tutunca, yüreğim yeşil yosunlara takılıp günlerce dip akıntılarının pesisira gitmek isterdim.
273. Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.
274. Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi hak etmeyeceği kadar özelsin.
275. Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Bir gülüş kadar özgür özgürlük kadar vaz geçilmezsin gülüm sen her şeye değersin..
276. Sen günesin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!
Hayat nickleri , süper nickler, etkileyici msn sözleri
277. Sen istediğin kadar sakla, Gündüze sar biriktirdiğin geceleri Ben beni sevmediğini Güneşten öğrendim! Ve sen Benim seni sevdiğimi Biri seni sevince anlayacaksın!
278. Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, O da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.
279. Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumanı gözlerin, külü dudakların. Yalnız aranızda bir fark var. Sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun.
280. Sen çatlayan dudaklarıma bir damla su. Sen, içimdeki yasama tutkusu, Sen avuçlarıma düsen bir kar tanesi, Sen sevgilim, sevdiğim, herseyimsin...
281. Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin...
282. Sen, yalçın bir tepede, hırçın rüzgarlara karşı korunaksız bir papatyasın, ben ise seni kaybetmemek için köklerine sarılmış, toprağınım....
283. Senden başka bir tane yok bu dünyada,gülümsemeyi asla unutma,gözlerinin içi gülsün gülerken,bakışların pırıl pırıl olsun ve her zaman nemli kalsın göz pınarların sevdiceğim!
284. Senden önce bir sevgim vardı desem yalan olur, koynumda kokun ruhumda hüzünüm senden önce sevdim desem yalan olur.Göğsümde başın, gönlümde aşkın senden önce taptım desem yalan olur. Bilmedin sen kıymetimi desem yalan olur. Bilmedin sen sevmesini desem yalan olur. Varlığımda yokluğumda sensiz yalan olur.Mutluluğum mutsuzluğum sensiz yalan olur. Gözyaşları gülmelerim sensiz yalan olur. Duygularım umutlarım sensiz yalan olur...
285. Seni Çok özledim. Seni Her özlediğimde Kalbime Bir ıyldız Çizdim. Seni Ne Kadar özlediğimi Bilmek Istermisin? Sayende Bir Gökyüzüne Sahibim Canim!!
286. Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim.
287. Seni ben değil gözlerim seçti, onlar sevdi onlar beğendi. Sen benim değil onlarınsın gittiysen bana ne onlar ağlasın...
288. Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsın.
289. Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Hayat nickleri , süper nickler, etkileyici msn sözleri

0 yorum: